سوالات متداول

کوبیار یعنی چی؟


کوبیار یک اصطلاح کرمانی است که هم‌معنای همان «بیار» است. اساسا کرمانی‌ها با آوردن «کو» بر سر افعال امری، لحن خصمانه این افعال را خنثی می‌کنند.


- چه جوری می‌شه کاربر کوبیار شد؟ اولا برای انتخاب محصول و بستن اقلام سبد خرید نیازی به عضویت در سایت نیست و تنها پس از تکمیل سبد خرید و ثبت آدرس نیاز به عضویت در سایت است. ثانیا برای عضویت در کوبیار از لینک ورود/ثبت نام در بالای صفحه، سمت راست تنها با وارد کردن شماره موبایل و دریافت کد تایید بر روی همان شماره موبایل، کاربر کوبیار می‌شوید.


- هزینه پیک چقدره؟ هزینه ارسال اقلام سبد خرید کاربران کوبیار با توجه به مبلغ سفارش و منطقه‌ای که آدرس کاربر در آن واقع شده است، به جمع فاکتور اضافه می‌شود. آدرس شما بر اساس فاصله‌ای که با محل استقرار کوبیار (انتهای بلوار نصر) دارد، در یک منطقه از مناطق هفت‌گانه شهر کرمان قرار می‌گیرد که هزینه ارسال برای هر یک از این مناطق از 2.000 تا 5.500 تومان می‌باشد. همچنین مبلغ سفارش در محاسبه هزینه حمل‌ونقل مؤثر است، به این ترتیب که این هزینه برای سفارشات بالای 200.000 تومان، 30 درصد کمتر و برای سفارشات زیر 20.000 تومان، 50 درصد بیشتر است.


- آیا سفارشات همون روز ارسال می‌شه یا روز بعد یا چی؟ سعی تیم کوبیار بر این است تا تمامی سفارشات تا حداکثر یک ساعت به دست کاربران سایت برسد.


- برای کجاها پیک دارین؟ کلیه مناطق شهر کرمان زیر پوشش کوبیار می‌باشد.


- آیا می‌شه چیزایی که فرستادین رو برگشت داد؟ مثلا به این دلیل که چیزی ازشون شکسته یا هر چی؟ با توجه به این‌که عکس و مشخصات تمامی محصولات به همراه قیمت آن‌ها در سایت قرار دارد، کاربران می‌توانند با اطمینان سبد خرید خود را تکمیل کرده و در صورتی که اطلاعات درج شده در کوبیار با اقلام سبد خرید دریافتی مطابقت نداشته باشد و یا به هر دلیل دیگری کالای دریافتی را برگشت بدهند.


- مبلغ فاکتور رو چطور باید پرداخت کرد؟ پس از تایید سبد خرید، کاربران می‌توانند به 3 طریق هزینه آن را پرداخت نمایند: روش اول: به صورت آنلاین و از طریق درگاه پرداخت


روش دوم: به صورت نقدی و در محل، پس از تحویل کالا


روش سوم: با استفاده از کارت بانکی و در محل، از طریق دستگاه کارتخوان سیار


- برای ثبت آدرس، چطور باید منطقه مربوط به اون آدرس رو انتخاب کرد؟ برای ثبت آدرس کافی است محل دقیق خود را روی نقشه مشخص کنید و در انتها به صورت نوشتاری این آدرس را ثبت کرده و دکمه «اعمال تغییرات» را فشار دهید.؛ منطقه آدرس ثبت شده به صورت خودکار انتخاب خواهد شد.


- برای انتخاب آدرسی که کالاها باید بهش ارسال شه، چکار باید کرد؟ دو راه برای این کار وجود دارد: اگر در حین خرید هستید و سبد خریدتان را تکمیل کردید، پس از کلیک بر روی دکمه «تایید و تکمیل فرایند خرید»، می‌توانید آدرس خود را وارد کنید. راه دیگر این است که با ورود به حساب کاربری خود، از قسمت «آدرس‌های من» تا دو آدرس را ثبت کنید و پس از تایید سبد خریدتان تنها آدرس مورد نظرتان را انتخاب کنید.


- برای پیدا کردن کالای مورد نیازم چه کار باید بکنم؟ آخه تعداد محصولات خیلی زیاده و نمی‌شه تک‌تک تمام محصولات سایت رو چک کرد؟ ساده‌ترین راه برای پیدا کردن کالای مورد نظرتان، سرچ اسم محصول در منوی سرچ بالای صفحه، سمت چپ است. راه دیگر انتخاب دسته مورد نظر از میان دسته‌های موجود در سایت است؛ 6 دسته کلی در سایت وجود دارد که هریک زیردسته‌هایی دارند و آن‌ها هم باز زیردسته دارند. برای مثال برای دیدن تمامی ماست‌های موجود در کوبیار، بایستی عبارت «ماست» را در قسمت سرچ وارد کرده و از منوی باز شده دسته ماست را انتخاب کرد یا با فشار دادن دکمه Enter نتیجه جستجو را مشاهده کرد. در صورتیکه نوع خاصی ماست (مثلا ماست چکیده) یا برند مشخصی (مثلا کاله) هم مدنظرتان باشد، می‌توانید عنوانش را در سرچ وارد کنید.


- آیا امکانش هست برای اجناس کیلویی مانند میوه عدد اعشاری وارد کرد؟ مثلا اگه 2.5 کیلو گوجه بخوام می‌شه؟ بله، برای اجناس کیلویی می‌توانید وزن مورد نیازتان را بر حسب کیلوگرم وارد کنید.


- حتما باید به خیریه کمک کنیم؟ نخیر، تنها در صورت تمایل، بعد از تکمیل سبد خرید می‌توانید مبلغ دلخواهتان را به خیریه کمک کنید. ضمنا گزارش مبالغ دریافتی از کاربران و پرداخت‌شده به خیریه در قالب یک گزارش در سایت موجود است.


  • تحویل سریع در کمتر از یک ساعت
  • پرداخت پس از تحویل - نقدی /کارتخوان
  • ضمانت بازگشت کالا در صورت عدم رضایت
  • شماره تلفن پشتیبانی ۳۶۶۸-۰۳۴